tag:blogger.com,1999:blog-33666507.post5926403770461246204..comments2023-11-05T13:24:45.945+01:00Comments on Sí ministre - - -> visita www.SIMINISTRE.cat <- - -: Adif: túnels com filets de plastilinaPapituhttp://www.blogger.com/profile/11782293780818870886noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-72784744637617550332007-07-21T03:18:00.000+02:002007-07-21T03:18:00.000+02:00Aleix: Efectivament el risc 0 no existeix i justam...<B>Aleix:</B> Efectivament el risc 0 no existeix i justament per això cal tenir en compte el principi de precaució i valorar el risc. Finalment morir d'esgotament si cal explicant, a aquells que es veuran afectats per les obres, els riscos i les garanties del traçat triat.Papituhttps://www.blogger.com/profile/11782293780818870886noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-23197085197935122042007-07-21T03:10:00.000+02:002007-07-21T03:10:00.000+02:00Colomet: La claves 100% d'acord. L'AVE representar...<B>Colomet:</B> La claves 100% d'acord. L'AVE representarà entre l'1 i el 5% dels passatgers de RENFE a Catalunya. Algú sap dir-me quin % del pastis d'inversions s'ha endut?<BR/><BR/><B>CdeCarabassa:</B> Molt curiós això que planteges. ¿Serà capaç la SF de sostenir-se a si mateixa un cop estigui enllestida (torres i cúpula incloses)?¿i els túnels que corren per sota? Esperem que hi hagi bons geòlegs, enginyers i arquitectes treballant el tema. Per cert, repte afrontat.<BR/><BR/><B>Egocrata:</B> la prepotència amb que respons encaixa amb la prepotència dels gestors de RENFE, dels tècnics d'ADIF, en definitiva dels amos que saben el que es fan i miren amb supèrbia un poble temorós per uns obres que poden (ni que sigui en el seu imaginari) posar en perill les seves llars. Respecte i comprensió que no ens veniu a romanitzar!<BR/><BR/><B>Yuanyu:</B> l'ocasió s'ho mereixia. Benvingut.Papituhttps://www.blogger.com/profile/11782293780818870886noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-1945386227933107302007-07-20T23:38:00.000+02:002007-07-20T23:38:00.000+02:00ADIF penos!Pos extraordinari a l'EsquerroscopiADIF penos!<BR/><BR/>Pos extraordinari a l'Esquerroscopiyuanyuhttps://www.blogger.com/profile/04835448247840835373noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-27631195166083190602007-07-20T23:33:00.000+02:002007-07-20T23:33:00.000+02:00Era previsible que un traçat com aquest aixecaria ...Era previsible que un traçat com aquest aixecaria polseguera i ja ho diuen que si no vols pols no vagis a l'era. Doncs això. Ara que no diguin que per uns o altres s'endarrereix l'obra. Per molt que vulguin minimitzar riscos, hi seran sempre i si hi ha alternatives més segures, doncs que tirin per allà. Quina mania en voler fer passar el tren pel mig de la ciutat. Que el fumin per un altre cantó i facin un tren llençadora com l'Orlyval de París, que sé jo.Aleixhttps://www.blogger.com/profile/17455179613125296413noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-4478240135955362772007-07-20T23:26:00.000+02:002007-07-20T23:26:00.000+02:00Egocrata, una mica de respecte. Independentment de...Egocrata, una mica de respecte. Independentment de la validesa dels teus arguments, si comences dient que els que hem escrit no sabem de què parlem i tu sí, comences malament. Així no em sorprèn que justifiquis l'actitud neocolonial de l'ADIF davant dels veïns. Els veïns afectats estan amoïnats per LES SEVES CASES, vull dir que encara que els seus arguments siguin febles i estiguin intoxicats pels interessos de l'oposició, i que jo no els comparteixi, entenc que puguin estar amoïnats, són LES SEVES CASES, poca broma. Nogensmenys són ciutadans, que paguen els seus impostos i tenen dret a que se'ls tracti com a ciutadans, no com a súbdits d'una colònia.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-24769802558521850402007-07-20T17:43:00.000+02:002007-07-20T17:43:00.000+02:00Egocrata,1. Em sembla molt bé que l'AVE millori ro...Egocrata,<BR/>1. Em sembla molt bé que l'AVE millori rodalies<BR/>2. No em crec que el Portabella proposi un impossible.<BR/>3. L'AVE és inofensiu per les edificacions del voltat. Completament d'acord, a més passa a molta més profunditat que els metros que tenim. A mi em preocupa el mal que farà la SF a l'AVE no al revés.<BR/>4. Sota la SF no passa cap linea. si de cas pel costat en una àrea d'influència lleu del bulb de pressió de la SF. Dibuixa una forma de ceba sota la SF, veuràs com un túnel alt està menys influenciat per les pressions sobre el terreny de la SF que un túnel baix com l'AVE.CdeCarabassahttps://www.blogger.com/profile/00869683400174418895noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-77735597022214653912007-07-20T17:15:00.000+02:002007-07-20T17:15:00.000+02:00Molta gent parlant sense saber de qué:1. L'Ave és ...Molta gent parlant sense saber de qué:<BR/><BR/>1. L'Ave és de fet una inversió en Rodalies. La construcció d'una linea dedicada a trens de llarga distància treurà molt tràfic a la supersaturada linea del Garraf i als túnels d'Aragó y Plaça Catalunya. Es notarà força.<BR/><BR/>2. NO es pot passar l'AVE per Aragó. Ja hi ha un túnel arran de superficie a aquest carrer (que per cert, és ample perque abans les vies hi circulaven en trinxera) i no es pot passar per sota al haver-hi una pila de metro.<BR/><BR/>3. El túnel de l´AVE és absolutament inofensiu per les construccions al voltant. Tothom amb la parida del Càrmel, cony; un túnel mal fet no vol dir que els accidents siguin inevitables.<BR/><BR/>4. Sota la Sagrada Familia passen no una, sino dues linees de metro, amb freqüencies de pas molt altes. No han afectat l'edifici en absolut. <BR/><BR/>5. Sobre el TGV no anant a més de 200... 330-350 no és suficient? Perquè la via està disenyada per aixó, i el trens ja circulen a 300 sense cap problema. Els Talgo poden cambiar d'ample, però estan molt lluny d'aquestes velocitats. <BR/><BR/>Es clar que els tècnics de l'Adif tracten els veins com nens. Les tonteries que diuen són d'aquest nivell.R. Senserrichhttps://www.blogger.com/profile/17376864702159581527noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-3109568255392006502007-07-20T14:25:00.000+02:002007-07-20T14:25:00.000+02:00Per cert Papitu, què en penses de la pasta que vol...Per cert Papitu, què en penses de la pasta que vol donar el ZP a les parteres? Ara tothom ho aplaudeix però et recordo que durant la campanya del 2006 el Mas ho va proposar i tú ho criticaves.<BR/><BR/>4-10-06: "Catalunya, en això estic d’acord amb el Sr. Mas, necessita polítiques educatives, familiars i d’habitatge de primera divisió. Una altre cosa és que aquests temes s’abordin i s’intentin solucionar a cop de xec" <BR/>PAPITUCdeCarabassahttps://www.blogger.com/profile/00869683400174418895noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-4998678954508761052007-07-20T14:20:00.000+02:002007-07-20T14:20:00.000+02:00Els mateixos tècnis de l'Adif, varen explicar que ...Els mateixos tècnis de l'Adif, varen explicar que la Sagrada familia és una massa importantíssima que provoca deformacions en el terreny moltíssim més importants que les 'cojquillas' que farà el 'tunelillo'. <BR/>Ténen raó. Jo no pateixo per la Sagrada Família, jo pateijo per el pobre tunelillo.<BR/>A la Sagrada Familia encara li falta la seva nau centra i la torre més alta. Encara duplicarà la seva massa. El tunelillo passa per clarissimament atravessant el bulb de pressió en el terreny de la SF, un bulb que encara ha de creixer i provocar noves deformacions. <BR/>Clar que la SF no caurà,,,, però ho aguantarà el túnel?<BR/>L'opció més intel·ligent és el carrer Aragó, el més ample que tenim, en la direcció que toca, i a sobre ens permetrà millorar les interconnexions.CdeCarabassahttps://www.blogger.com/profile/00869683400174418895noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33666507.post-1198557141463011582007-07-20T11:16:00.000+02:002007-07-20T11:16:00.000+02:00En tot allò que té a veure amb inversions (Foment,...En tot allò que té a veure amb inversions (Foment, ADIF,...), a vegades tinc la sensació que de Madrit vénen a explicar-nos les coses com si fossim una colònia. Solidaritat interterritorial sí, fer el préssec no.<BR/><BR/>Independentment de tot això, i més enllà de la competició amb Madrit, podríem preguntar-nos quina utilitat té un TGV que no podrà anar a gaire més de 200 km/h (quan amb tecnologia Talgo sí que s'hi pot arribar per via convencional), ens trinxa el territori, i tenim una xarxa de rodalies que no va.<BR/><BR/>Ula ula!!Anonymousnoreply@blogger.com